Matka Boska Dramatyczna





Oj jakie to stare już! Moja robocza nazwa to Matka Boska Dramatyczna. Patrząc na mocne efekty na tym obrazie wydawać by się mogło, że to zlepek jakiś zamierzonych działań. Natomiast prawda jest prozaiczna. Namalowałam to co zobaczyłam. Choć zawsze nawet kopia jest jakąś interpretacją i mówi o autorze. W każdym razie jest tu półka od regału, takiego szkolnego na książki z poplamionymi czerwoną farbą pleckami, czerwony pędzelek i figurka MB na wodę święconą, a wszystko to na zajęciach rysunku i malarstwa u śp Bogdana Marszeniuka w MDK w Białymstoku w 2006. Obraz ten wisiał dwa razy na wystawie w Białostockich Spodkach Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury, raz na Przeglądzie Twórczości Plastycznej pt."Spóścizna ojców" gdzie zajęłam pierwsze miejsce w kategorii absolwentów szkół artystycznych za inną pracę "Kanka", a drugi raz w 2017 r. z okazji 60-lecia WOKu na wystawie laureatów przeglodów ostatnich lat "Obrazy zapamiętane" . / Namalowane farbą akrylową na brystolu 50x70cm.

W prawym górnym rogu moje 4 prace.
Fot. WOAK Białystok


Komentarze

Translate