Upadek Kościoła

projekt

obitka



Tytuł? Upadek kościoła a może nawet Kościoła. Tak. Właśnie to od początku planowałam, ale chyba wstydziłam się ładunku emocjonalnego takiego tytułu i nadałam tylko "Upadek". Jest mi to bardzo bliska, osobista praca. To upadek mego we mnie kościoła. Wykonałam ją w technice linorytu na sporej matrycy jakieś 50x40cm. Wisiała na wystawie w galerii białostockiego Teatru Lalek w ramach Graficznego Białegostoku 2012 i znalazła się w katalogu z tejże wystawy.

Moja praca to ta w prawym górnym rogu, umieszczona do góry nogami. Tak też dobrze wygląda ;)


Okładka katalogu "Graficzny BIAŁYSTOK | idea | proces | przekaz | 2012"

Prace innych osób,

prace innych osób...

i jeszcze raz moja. Tym razem bokiem. 

Na ścianie w Teatrze Lalek fot. Ewelina Sz.


Komentarze

Translate